13 Ekim 2018 Cumartesi

"Dünyada Kendine Yer Bulmaya Çalışan Kız" : Taylor Swift // Taylor Swift Şarkıları #1


Yağmurlu bir Ankara akşamında, kendimi Taylor Swift dinlerken bulduğumda neden Taylor şarkıları hakkında bir yazı yazmıyor olduğumu sordum kendime. Yıllardır dinlemeyi bırakamadığım o güzel şarkıların da blogumda bir yeri olması gerektiğini düşünüyorum. Hele de Taylor Swift denince herkesin aklına sadece hit olmuş şarkıları gelirken… Taylor’ın gizli hazine değerinde bir sürü şarkısı var ve ben bunları paylaşmazsam rahat edemeyeceğim!

Ben bu yazı dizisini yazarken Taylor’ın 6 albümü bulunmakta. Ben ne zaman favorimin hangisi olduğunu düşünsem bir çıkmaza giriyorum. Üçüncü albüm Speak Now’ın içinde hazine değerinde şarkılar var ve hepsine bayılıyorum. Ama dördüncü albüm Red’de de içimi parçalayan, dinlemekten bıkmadığım şarkılar var. Bir de beşinci albüm 1989 var ki her ne kadar benim sevdiğim tarzdan uzaklaşmış olsa da Taylor ile ortak aşkımız Harry Styles üzerine yazılmış bir albümden bahsediyoruz! Anlaşıldığı üzere 3, 4 ve 5 numaralar arasında gidip geliyorum.

Taylor Swift’in tarz değişimine gelirsek; en çok hayal kırıklığına uğrayan insanlardan biri olduğumu söylemem lazım. Ben onu country müziğe yaptığı değişiklikler, kasabalı kız kıyafetleri ve gitarı elinde kendince ettiği danslarla seviyordum. Şu an elektronik altyapılar üzerine şarkılar yapıyor olması, sahnede arkasında dansçılarla dans etmesi hala garip geliyor maalesef. Ne zaman Taylor dinleyeyim desem eski albümlere gidiyor elim ama yeni albümü de çok dinledim, bu kesin!

Bu yazı dizisi dört yazıdan oluşacak umarım. Taylor’ın tüm albümlerinden seçeceğim şarkıları sunacağım sizlere. Benim dinlemekten en keyif aldığım, Spotify listelerimde bir şekilde var olan şarkılar hepsi! Umarım seversiniz!


Taylor'ın en sevdiğim canlı performanslarından birini bırakıp gidiyorum şimdilik:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder